· 

Challenge: Woordvrouw 2018 dag 28-31

Deze challenge is opgezet door @saralindenhols en @lucilight. Zij zijn ook jouw gastvrouwen, dus bezoek hun websites om bemoedigd te worden in tekst en beeld! En daar kan je ook het leesrooster vinden en downloaden...

Deze challenge loopt van 1 tot 31 mei 2018. 

Ook ik ga de uitdaging weer aan en zal zeker iedere ochtend meelezen! En natuurlijk ook proberen om zoveel mogelijk pagina's als blijvende herinnering een plekje te geven in mijn bijbel! Hieronder zie je de dagen die ik in deze week heb uitgewerkt.... 


dag 28

WOORDVROUW: MARIA

Handelingen 12:12

 

Een groot gezelschap was in haar huis om te bidden. Samen bidden verbindt! In je hoogtepunten, maar ook door diepe dalen... laat God zien wie Hij is!

AMEN

 

 



Dag 29

WOORDVROUW: SAFFIRA

Handelingen 5:1-11

 

Haar dood werd veroorzaakt omdat ze niet binnen de bescherming van Gods genade leefde, ze deed alsof. Ze verborg de waarheid en zag hierdoor ook niet Gods genade als genade.

HIDING FROM THE TRUTH

 



Dag 30

WOORDVROUW: HAPTO

Lukas 8:43-48

 

Deze vrouw verloor bijna alles, maar ze hield haar geloof. Het is vaak eenvoudiger om muren op te trekken en je gebrokenheid te verbergen voor de wereld om je heen. Toch koos zij ervoor om haar hand uit te strekken en de kwast van Zijn mantel aan te raken. Want onder zijn vleugels is genezing. Zo verbindt zij zich met Jezus’ herstel.

HAVE FAITH 

 



Dag 31

WOORDVROUW: SALOMÉ

Matteüs 20:20

 

De weduwe in dit verhaal moedigt ons aan in contact te blijven met Hem, te blijven bidden. Gebed is meer dan je lijstje opnoemen, het is in zijn aanwezigheid zijn. Wanneer ben jij je bewust van Gods aanwezigheid? Die momenten dat je weet dat Papa zo geniet van wie jij bent! Dat je praat, stil bent, zingt, schildert, lacht, huilt, vraagt... je mag onophoudelijk in Gods aanwezigheid verblijven. Standvastig blijven bidden, niet omdat het God van gedachten doet veranderen maar omdat het jezelf verandert.

 KEEP PRAYING & ASK BOLDLY 

 



Reactie schrijven

Commentaren: 0